loading...
سایت هواداران پرسپولیس
سردبیر بازدید : 12 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:اشتباهاتی که در پرسپولیس رخ می دهد فوق العاده مبتدیانه است و هر آدمی را به شک می اندازد.

رضا شاهرودی در گفت و گویی درباره شکست پرسپولیس مقابل تیم سپاهان اظهار داشت:من به عنوان یک پرسپولیسی حرف زیادی درباره این بازی ندارم که بزنم.دو شکست متوالی و کسب یک امتیاز از سه مسابقه اتفاق بدی است.ما منتظر شروع طوفانی پرسپولیس در لیگ بودیم،بعد گفتیم که هفته دوم درست می شود و سپس در انتظار هفته سوم بودیم اما تا به امروز روند پرسپولیس مثبت نبوده است.واقعا جای تعجب دارد چون پرسپولیس برای این فصل بد هم یارگیری نکرده بود و نفرات خوبی در تیم حضور دارند.

وی ادامه داد:اشتباهاتی که در پرسپولیس رخ می دهد فوق العاده مبتدیانه است و هر آدمی را به شک می اندازد.بازیکنان پرسپولیس باید بدانند چه پیراهنی را برتن دارند و به خودشان بیایند.پرسپولیس فقط پول و شهرت نیست و باید به فکر چشم هایی باشند که به آنها نگاه می کنند.

مدافع چپ سال های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد:اگر گل های بازی سپاهان را یک بار دیگر مرور کنید پی به عمق فاجعه می برید.من به یاد ندارم پرسپولیس اینگونه مفت گل خورده باشد.پس از بازی جدول را که دیدم از جایگاهی که تیم دارد،بهت زده شدم.درست است در آغاز فصل هستیم اما این رتبه جای هیچ توجیهی ندارد.

وی درباره اینکه پس از شکست پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان،بسیاری از هواداران نسبت به عدم حضور سید جلال حسینی در جمع سرخپوشان از برانکو انتقاد کرده بودند گفت:من فکر می کنم برانکو در قبال حسینی اشتباه بزرگی کرد.حسینی یک مدافع کامل است و اگر در پرسپولیس حضور داشت،خیلی از اتفاقات این سه هفته تکرار نمی شد.

شاهرودی درباره اینکه در حال حاضر برخی،تغییر کادر فنی و برانکو را برای نجات پرسپولیس پیشنهاد می دهند بیان داشت:من نسبت به عملکرد برانکو انتقاداتی دارم اما فکر می کنم سرمربی پرسپولیس استحقاق این را دارد که یک فرصت دیگر هم به او بدهند.امیدوارم سرمربی پرسپولیس از فرصتی که دارد استفاده ببرد چون هواداران واقعا از این روند دلسرد شده اند.

ارتش سرخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 197