loading...
سایت هواداران پرسپولیس
سردبیر بازدید : 10 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

محسن بنگر در خصوص شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته سوم اظهار داشت: متأسفانه در این بازی روی اشتباهات فردی خودمان شکست خوردیم و پیروزی را به سپاهان دادیم.

وی که پس از چند اشتباه در بازی مقابل پدیده خراسان به روی نیمکت منتقل شد، در این خصوص اظهار داشت: نیمکت نشینی من تشخیص مربی است و حرفی نمی توانم بزنم.

مدافع نیمکت نشین پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می رسد از نیمکت نشینی ناراحت به نظر می رسد، گفت: من ناراحتم؟ بالاخره بازیکنی که نیمکت نشین می شود طبیعی است که ناراحت شود، اما همان طور که گفتم، این تشخیص مربی بوده و من هم نمی توانم کاری انجام دهم.

بنگر در خصوص اینکه پیش از آغاز بازی هواداران سپاهان به او توهین کردند، خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان به من هیچ توهینی نکردند و من چیزی نشنیدم!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلش برای سپاهان تنگ شده یا نه، گفت: شاید دلم برای سپاهان تنگ شده باشد، چون اینجا دوستان زیادی دارم. من سپاهان را هم دوست دارم و همیشه گفته ام سه تیمی که مورد علاقه من هستند، شموشک نوشهر، سپاهان و پرسپولیس هستند. برای این تیم هم غیر از بازی های مستقیم آرزوی موفقیت می کنم.

ارتش سرخ دات کام

برچسب ها پرسپولیس , بنگر , برانکو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 187